Wyślij zapytanie

Jak zamówić

Owocna współpraca

Przy stałej współpracy klienci otrzymują:

  • 60 dniowe terminy płatności
  • brak zaliczek przy realizacji zamówień
  • wybrane projekty graficzne w cenie zamówienia
  • do 40% rabatu od cen cennikowych na wybrane produkty

Przy pierwszym zamówieniu dla nowych klientów.

Pobieramy zaliczkę w wysokości 30% wartości zlecenia brutto. Forma płatności to gotówka / pobranie
(nie dotyczy to Instytucji oraz firm/spółek w których jedyną formą rozliczeń jest przelew).

  

zlecenie strony www

Etapy współpracy przy tworzeniu strony www:

  • określenie potrzeb przez Klienta i przedstawienie oferty
  • podpisanie umowy i rejestracja domeny i dobór pakietu serwerowego na www.egohost.pl

Gdy klient posiada własną domenę należy ją zaparkować na naszym serwerze.  W razie potrzeby służymy pomocą.

W przypadku, gdy klient posiada własną domenę oraz hosting należy przekazać nam wszelkie dane dostępowe, abyśmy mogli zainstalować stronę. Serwer klienta musi spełniać odpowiednie wymogi, aby strona działała poprawnie. Konkretne informacje przekazujemy indywidualnie klientowi podczas realizacji. W przypadku instalacji na serwerze klienta do kwoty zlecenia doliczamy 100 zł . Dodatkowa opłata wynika z konieczności dopasowania niektórych rozwiązań do indywidualnego profilu serwera klienta. 

  • statyczny projekt on-line i omówienie szczegółów
  • ewentualne poprawki i akceptacja projektu
  • realizacja projektu on-line

Na tym etapie nie są już możliwe większe zmiany w wyglądzie strony. W przypadku, gdy klient chce jednak zmian dokonać następuje ponowna wycena zlecenia uwzględniająca nowe prace.

  • akceptacja wykonanej strony i rozliczenie

W przypadku stron z systemem zarządzania treścią CMS wraz z oddaniem zrealizowanej strony www przekazujemy klientowi instrukcję jak logować się do strony oraz ją edytować. Istnieje także możliwość przeszkolenia klienta bądź jego personelu z zakresu obsługi bardziej rozbudowanych stron zawierających m. in. obszerny  katalog produktów. Szkolenie takie przeprowadzimy zazwyczaj w naszym biurze. Koszt takiego przeszkolenia wyceniane jest indywidualnie. 

W okresie miesiąca od rozliczenia zapewniamy bezpłatną pomoc techniczną, po tym czasie oferujemy odpłatną pomoc techniczną w ramach podpisanej umowy na 3, 6 lub 12 miesięcy

Dostarczenie materiałów:

  • teksty oraz materiały graficzne Klient przesyła w formie elektronicznej
  • jeżeli Klient nie posiada materiałów reklamowych stworzymy oryginalny i nowoczesny wizerunek firmy od podstaw wg profilu danej branży

 

Zobacz realizacje...

 

zlecenie projektu graficznego

Etapy współpracy przy tworzeniu projektów: 

  • określenie przedmiotu zamówienia - rodzaj materiału którego projekt mamy przygotować
  • dostarczenie odpowiednich materiałów w zależności od zlecenia: 

LOGO - zarys marki, oczekiwania klienta od znaku graficznego, opis działalności, kolorystyka ( w przypadku gdy klient ma ją ściśle sprecyzowaną ), inne istotne informacje jakie przyczynią się do wykonania projektu spełniającego wszystkie oczekiwania klienta

MATERIAŁY PROMOCYJNE - logo, teksty w formie elektronicznej,  zdjęcia (jeśli mają być wykorzystane w projekcie). Jeśli klient nie posiada zdjęć potrzebnych do wykonania projektu korzystamy z banku zdjęć płatnych. Przy małej ilości tekstu (wizytówka) możemy zanotować go na miejscu. Przepisanie tekstu przy obszerniejszych publikacjach jest odpłatne, wyceniane indywidualnie.

REKLAMA ZEWNĘTRZNA - informacja jaki jest to rodzaj reklamy (umiejscowienie, materiał z którego ma być wykonana), format.

Możemy także wykonać na zlecenie klienta odpowiednie pomiary wraz z dobrem odpowiedniej formy wykonania i doboru materiału

  • wycena projektu
  • przygotowanie projektu i przesłanie go do klienta w formie elektronicznej na podany adres e-mail. Prosimy o dokładne sprawdzenie treści.
  • uwzględnienie uwag klienta i naniesienie  zmian na projekt, ponowne odesłanie projektu do weryfikacji. Etap ten powtarzany jest w zależości od rodzaju i złożoności projektu.
  • akceptacja projektu przez klienta

Po tym etapie  reklamacje dotyczące ewentualnych błędów w tekście nie będą uwzględniane.

  • druk bądź przekazanie projektu klientowi w zależności od wstępnych ustaleń

W przypadku przygotowywanie projektu do druku w firmie zewnętrznej wymagamy od klienta przekazania nam konkretnych wytycznych drukarni. Informujemy także że przekazujemy klientowi plik zamknięty, gotowy do druku. Pliki edytowalne, otwarte zostają na naszym serwerze.

 

zlecenie na druk

Oferujemy druk projektów wykonanych przez nas oraz projektów dostarczonych przez klienta. 

Projekty dostarczane do nas powinny spełniać następujące wytyczne: 
  • plik -  PDF, TIFF bądź JPG
  • rozdzielczość DPI
  • projekt przygotowany w skali
  • tło projektu powinno być powiększone 3mm od formaty pracy dla zleceń ciętych na gilotynie (np. ulotki lub 5 mm dla zleceń sztancowanych (np. teczki)
  • teksty i ważne informacje powinny być odsunięte o 3 mm od krawędzi cięcia

Może zdarzyć się sytuacja gdzie klient nie posiada odpowiednio przygotowanych plików. W tej sytuacji możemy przygotować odpowiedni plik z materiałów dostarczonych przez klienta. Zastrzegamy sobie jednak możliwość odmówienia w przypadku braku możliwości technicznych.  

Etapy współpracy przy druku:
  • określenie rodzaju produktu, nakładu, papieru, dodatkowych opcji takich jak: personalizacja, bigowania, perforacji, laminowania, etc.
  • wycena
  • akceptacja klienta i wpłata zaliczki
  • druk
  • odbiór lub dostawa i rozliczenie

 

zlecenie na odzież reklamową

Etapy współpracy przy nadrukach na odzieży:

  • dostarczenie odzieży bądź wybór z naszej strony zawierającej ceny i rozmiary produktów - www.nadruki-na-odziezy.pl
  • dostarczenie projektu nadruku w wersji JPG lub EPS w zależności od metody nadruku. W przypadku gdy klient nie posiada pliku w odpowiednim formacie bądź nie posiada żadnego projektu możemy odpłatnie takowy przygotować. 
  • wizualizacją nadruku na odzieży i wycena
  • ewentualne zmiany i edycja projektu
  • akceptacja przez klienta
  • produkcja 

 Nadruki na odzieży wykonujemy na odzieży własnej bądź dostarczone przez klienta. W drugim przypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia wykonania nadruku (na odzieży do tego nienadającej się bądź używanej). Musimy także wykonać próbę nadruku na odzieży klienta. Prosimy więc o dostarczenie dodatkowej sztuki.